Hoe zat het met Anti-Juice Haat Campagne op deze site?

Een paar maanden geleden had deze site een anti-juice haat campagne dat de media moet ophouden negatief te zijn naar juice kanalen toe. Alleen de vraag was of de media zich daaraan ging houden. Blijkbaar wel. Want RTL Boulevard en Shownieuws hebben zich totaal niet meer negatief uitgelaten sinds die tijd. BN’ers hoor je nog maar zelden over juice haat praten. Alleen Yvonne Coldeweijer heeft een rechtszaak aan haar broek. Alleen heeft ze dat zelf veroorzaakt door iets te publiceren, waarbij ze al een waarschuwing had gehad om het niet te doen. Toch deed ze dat. Dus eigenlijk uitlokking. Maar wegens maatschappelijk belang dat zij waarschijnlijk gelijk heeft, wint ze waarschijnlijk ook. Dus samengevat of de juice haat door de campagne op deze minder is geworden. Grotendeels heeft het zeer goed geholpen. Er kunnen periodes zijn door bepaalde nieuwsberichten dat er negatieve haat is. Maar dat de laatste tijd ook goede positieve dingen werden gezegd over juice kanalen, was voor die campagne nooit het geval. Ongeveer 40 BN’ers en media bezoeken deze site. Dus die hebben allemaal gezien dat haat naar juice kanalen minder moest. Maar alles bij elkaar is de juice haat door BN’ers en media met ongeveer 75 procent verminderd ten opzichte van een jaar geleden en zijn er ook veel BN’ers die positief zijn over juice kanalen.