Yvonne Coldeweijer is een Beetje Boos

Een site die deskundig is op het gebied van de pc wereld, hebben met een programma’tje uitgezocht dat alle accounts van BN’ers, veel nepvolgers bevatten. En Yvonne Coldeweijer spande daarmee de kroon. Los van het feit dat deze site altijd al wist dat de BN’er of het management van die BN’er nepvolgers kopen. Als een BN’er 100.000 volgers heeft, dan heeft die persoon maar 20.000 volgers. Dat kan je zien aan het aantal reacties bij een post, wat niet overeenkomt met het aantal volgers. Maar door dat nieuws van die site, laat Yvonne Coldeweijer op haar Instagram weten niet blij te zijn. Ze doet er alles aan om het tegendeel te bewijzen dat al haar volgers echt zijn. Nou dan kan ze lang bezig zijn. Want je moet het aantal volgers gewoon door 5 delen. Dat is niet alleen bij haar zo, maar bij alle BN’ers. BN’ers die maar 10.000 of 20.000 volgers hebben, die hebben echte volgers. BN’ers die 100.000 of meer volgers hebben, zijn gewoon de boel aan het bedonderen naar adverteerders toe. Al doet de BN’er het niet, maar waarschijnlijk het management. Die lichten vaak ook hun clienten (BN’ers) op door meer te vragen bij een boeking en de daadwerkelijke prijs niet door vertellen aan de BN’er. Door te zeggen dat het bedrag van de boeking lager is, steken ze gewoon dat deel in eigen zak, los van de 25 procent wat het management al krijgt. Deze site heeft hiervoor zat bewijzen. 1 Bewijs: BN’ers mogen niet in hun eigen administratie kijken, omdat daar de daadwerkelijke bedragen in staan van de boekingen. Bewijs 2: Voor een interview vraagt een management 500 euro en voor een photoshoot een paar duizend euro. De BN’er moet dit altijd gratis doen wegens pr. En het management doet dan net alsof zij ook geen geld hebben gevraagd.