Dit is Waarschijnlijk de Reden waarom BN’ers het Niet erg Vinden om een in Roddelblad te staan

Kijk dit is een leuk nieuwsfeitje. We weten dat BN’ers het niet erg vinden dat ze langs komen in RTL Boulevard, Shownieuws, Telegraaf enz. Want ze krijgen vaak gratis reclame in dat soort programma’s/sites en soms zelfs voor betaald. En dan maakt het niks uit als dan iets naars wordt verteld. Dan maakt het voor BN’ers niks uit. Maar hoe zit het dan met roddelbladen. BN’ers doen daar totaal niet moeilijk over. Je wordt zomaar gefotografeerd en soms een verhaal bij verteld, waarvan je denkt hoe ze erbij komen. En dat vinden BN’ers allemaal niet erg. Maar als een juice kanaal iets zegt wat op WAARHEID IS GEBASEERD, dan is het opeens wel erg. Heel erg zelfs. Dat RTL Boulevard en Shownieuws het erg vinden is logisch. Want zij wouden die scoops hebben (jaloezie). Maar waarom vinden BN’ers het wel erg als een juice kanaal wat meldt en niet als een roddelblad wat meldt? Het is antwoord is hier! Bridget Maasland heeft in de podcast van RTL Boulevard vertelt dat ze wel eens gevraagd is door een roddelblad of ze voor de show even op straat wil lopen, zodat zij even een foto kunnen maken voor in hun blad. En nou komt het! Bij Bridget wouden ze er ook wel VOOR BETALEN? Dit doen ze dus waarschijnlik wel vaker. Voor bepaalde nieuwtjes, foto’s enz, betalen ze waarschijnlijk er gewoon voor. Tenminste Bridget Maasland zegt dit in de podcast. Dus het draait bij BN’ers allemaal om geld. Aangezien roddelbladen, shownieuws programma’s en nieuwssites geld bieden voor nieuwtjes. Dan kan opeens alles. Maar aangezien juice kanalen niet betalen voor nieuwtjes/foto’s (wat ook niet hoort), daarom hebben ze wel een hekel aan juice kanalen. Dus met geld is alles opgelost. En dat is de reden dat BN’ers een hekel hebben aan juice kanalen. Ze verdienen niks aan juice kanalen en wel aan de rest van de media. Alleen wordt dit nooit gezegd, omdat ze net moeten doen alsof alles vrijwillig is geweest, net als fotoshoots en interviews en zogenaamde instagram reclame wat BN’ers zogenaamd gratis doen. Al moet dat ook vaak van het management. Het is allemaal 1 pot nat. Dus nou weten we waarschijnlijk hoe het komt dat BN’ers een hekel hebben aan juice kanalen en niet aan de rest van de media. Zij krijgen er af en toe voor betaald op bepaalde manieren. En dan is alles mogelijk. Al moet dat geheim blijven, totdat Bridget haar mond open deed. Zouden BN’ers trouwens ook hun mond open doen voor geld als het om iets anders gaat :>